Sjukt varmt!

Det är helt galet varmt, för den som inte redan har märkt det...!
Nej men seriöst, i min lägenhet smälter man nästan bort. Så här mitt på dagen när jag vädrar för fulla segel är det inte mindre än 28 grader. Det går väl an nu, men det är ingen sovtemperatur som är lagom för mig. Inte heller kan jag ha öppet fönstren lika mycket på natten som nu... Har legat o vridit o vänt på mig hela natten känns det som... bara längtat efter att det skulle bli morgon...!

Så nu e jag trött och seg och drar mig för att ta tag i alla bestyr med städning o sånt....
Men uppfatta mig inte som att jag klagar o gnäller över att det är sommar med sol och värme..!! Nej jag är sååå glad att det är sommar, det e den bästa årstiden ju! Man borde bara befinna sig utomhus istället...!

Färdigbabblat för nu...

PS. Jag saknar min kamera! =(

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0