Shoppa loss!

Kommunfolk e bra roliga ibland... eller inte. Har försökt nå min kontaktperson för jobbet i flera veckor, men hon har varit sjuk. Visst sånt kan ju hända. Idag verkade hon dock vara tillbaka. Efter lite upptagetsignaler de första försöken kom jag till telefonsvararen som talade om att hon var på tjänstebesök och skulle komma åter kl 12.
Duktiga carro ringde tillbaka kl. 12 prick och möts än en gång av telefonsvararen... denna gång är människan på lunch och kommer åter kl 13! Suck! Men där kunde jag ju inte sitta på en stol o vänta på att den långa visaren skulle snurra ett varv... nej.

...så jag drog iväg till A6 för lite shopping, alldeles själv! Det blev seriös shopping! Skrattade åt mig själv där jag gick med alla mina kassar! Hittade massa saker som jag behöver och till relativt bra priser minsann.
Gick till och med och åt helt ensam på ikea sen... Kan låta aningen deprimerande, jag vet. Men det var faktiskt helt okej... Rätt skönt med en fixardag för sig själv, kanske ska börja ha sådana dagar lite oftare?!
Gick och lämnade in mitt kamerabatteri+laddare oxå. Hoppas de fixar felet eller ger mig nytt... hoppas det går på garantin oxå! =/ En dum grej är att det skulle ta ca 2 veckor innan jag fick tillbaka den. Om jag (som det verkar bli) åker till Holland med familjen och sen direkt till Öland för att jobba så bler det ingen kamera på lääänge... och det vore riktigt trist! Får be en bön om snabb leverans!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Ser att du bara skriver på sommaren, nåväl, jag fick en utmaning att utmana, så du finner en utmaning hos mig ;)

2009-01-30 @ 13:59:44
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0