Lyckligt ovetande

Har inte hunnit fatta att det är sommarlov ännu. Allt är inlämnat och det finns inga tentor att förbereda sig till. Får jag komplettera på åtgärdspogrammet som jag lämnade in igår, så e jag iaf lyckligt ovetande än så länge! =)

Sara väckte mig med ett sms idag. Hon hade skrivit klart sin tenta o tänkte lämna tillbaka o hämta lite kursböcker som vi hade lånat av varandra. Jag trodde inte hon skulle komma förrän på eftermiddagen, jag hade tänkt städa innan. Lägenheten såg närmast ut som en svinstia så hon blev inte insläppt. Ist cyklade jag till henne o käkade lunch några timmar senare. Mycket trevligt blev det! Å så fick jag chansen att säga hejdå lite mer ordentligt... Sara o hennes kille ska plugga i USA hela nästa termin... Det e vinter nästa gång vi ses, konstigt!

Har just kommit hem från scout och sitter nu och funderar över min helg och kommande vecka. Skulle kanske ta en sväng till min hemstad tänkte jag först... men jag har inte bestämt mig för om jag orkar det... hmm.... tror nästan inte det.
Ja ja, jag återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0