Taxi, Tandläkare, Träning, Thaimat, Trevligt... Dagen med stort T

Dagens jobb var betydligt lugnare idag än igår. Det mest stressande i dagens arbete var väl att det inte fanns så mycket vettigt att göra när chefen kom förbi en sväng... =) Gjorde dock en liten taxiresa med en av brukarna som skulle till tandläkaren. Kul för både mig o brukaren att komma ut lite tror jag... =)

Ikväll var jag och cissi och tränade på gym. Relativt nytt för mig, brukar bara träna pass annars. Jag står nog fast vid min åsikt om att pass är roligast, men det är ju lättare att prata med varandra på ett gym förståss... Intressanta leksaker de där rullbanden som till och med kan luta rätt bra.... tänk vilken tur att de finns! Alla människor på denna jord e ju inte så lyckligt lottade som mig så att de är uppvuxna med en brant backe utanför huset..! =P

När jag och Cissi var nöjda med dagens träningsinsats konstaterade vi att vi var hungriga. Intill Sense, där vi tränade, ligger restauranten Chili Thai. Frestelsen var för stor, så blev det! Men gott var det!! Hade väldigt trevligt, kul att få ventilera lite halvdjupa ämnen med en kompis över en god middag! =)


Imorn jobbar jag eftermiddag + natten. Hoppas de går o lägger sig frivilligt imorn o att de inte e uppe allt för tidigt o vandrar på morgonen... för jag vill sova!! =) Slutar 9.00 på lördag. Då ska jag hem o sova nån timme innan jag åker hem till Uddevalla...

Sköt om er o ha en fin helg!

/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0