Här kommer en liten lista som jag hittade:

VAD HETER DU
 Carolina Lindberg  

VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG ?
 Gröna

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU ?
 Predikan med Niklas Piensoho

VAD GJORDE DU IGÅR?
 Hade jobbat natten o gick hem kl 9.00. Sov några timmar o segade resten av dagen.

VAD VAR DET SISTA DU ÅT ?
 Macka med stekt ägg

HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU ?
Regnar

DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED
Pappa

DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET ?
Ögonen 

HUR MÅR DU IDAG ?
Bra tack

VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK ?
Hmm många? Cider, Oboy, Must, Glögg m.m.

FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK ?
Dricker inte alkohol  

FAVORITSPORT ?
E inte så intresserad av sport

HÅRFÄRG ?
Brun

ÖGONFÄRG ?
Blå-grå-gröna

SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG
Solnedgång, jobbigt att gå upp så tidigt på morgonen.

SYSKON OCH DERAS ÅLDER ?
Elisabeth 17år Halvsyskon: Stewen 40år Catherine 43år?? Ulrika 48år??

FAVORITMÅNAD ?
Juli kanske, varmt o skönt? o ibland e man ledig då.

VILKEN FILM SÅG DU SENAST ?
Nån Wallanderfilm tror jag  

FAVORITDAG I VECKAN?
lördag, för att man ofta e ledig då

FAVORITHOBBY ?
Umgås med vännerna

ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON ?
Hehe det beror på..

FAVORTILÅT (ÅR) ?
oj så svårt! Finns hur många bra som helst. Vill ha vettiga texter i låtarna

SOMMAR ELLER VINTER ?
Sommar!!

KRAMAR ELLER KYSS ?
Jaa du, det beror väl på vem det gäller :)

FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS ?
Förhållande!! Nåt annat e otänkbart!

CHOKLAD ELLER VANILJ ?
Choklad
 
HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA ?
Ensam i min egen lägenhet

VILKEN BOK LÄSER DU JUST NU ?
Inte nån, fast jag har flera olästa böcker i hyllan  

HUR SER DIN MUSMATTA UT ?
Mörkblå, fyrkantig med rundade hörn? som en vanlig helt enkelt :)

FAVORITSPEL ?
Vet inte, nåt sällskapsspel som man kan spela flera stycken

KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN ?
Nej, kan du?

KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN ?
Det tror jag inte? Borde man kunna det?

ÄR DU ROMANTISK ?
Vem vet ;)

SKULLE DU SÄGA ATT DU ÄR LYCKLIG ?
jaa det tror jag.

VAD SKALL DU GÖRA IMORGON ?
Upp tidigt och jobba

VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA ?

15.57


Kommentarer
Postat av: Lillasyrran

Japp, åldern på syskonen är rätt....
kul lista, nog för att jag visste det mesta av det här, men kan du inte nudda näsan med tungan, det kan jag!!!! =)
Snart kommer du hem...

2007-06-28 @ 20:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0