Här är jag!

Hej alla där ute!
Nu har även jag skaffat en liten blogg. Vi får väl se vad det kommer att innebära...
Hur inleder man nåt sånt här? med en presentation? nej det orkar jag inte. Antar att det mest kommer va folk jag känner som läser här... om någon alls..?!

Har jobbat mitt första dygn, japp det är sant! Jag började kl 9.00 igår o slutade samma tid idag. Det känns i både kropp o själ vill jag lova, men det gick rätt ok ändå får jag väl säga. För er som inte vet det så sommarjobbar jag på ett gruppboende för utvecklingsstörda. Arbetsuppgifter som är nya för mig, har bara jobbat med barn innan... E väl det jag har tänkt göra mest i framtiden oxå, eftersom jag pluggar till förskollärare. Men tror förståss mitt sommarjobb kommer ge mig många nyttiga och användbara erfarenheter det också...

Japp, nu ska jag fortsätta min sega dag på egen hand, kolla på film eller nåt kanske. Hoppas morgondagen blir lite mer intressant! Ha det bra! Jag hör väl av mig igen snart, skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

*tassar förbi*

2007-06-26 @ 21:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0