Trevlig helg - men nu e man ensam igen!

 Igår mötte jag min kära syster vid tåget.
Tog en sväng in på Nya Musik, finns inget liknande i Uddevalla så syrran tyckte det var kul att kolla in stället. Gick vidare till Torget där vi kikade runt o köpte med oss jordgubbar hem.
Lagade en middag tillsammans bestående av kyckling med strips, sås o champinjoner.
Slappade ett tag innan Lisa fick en guidad till och inuti HLK (som var skrämmande tom!).
Tog en sväng på stan oxå. Affärerna var stängda men syrran var nog lika glad för det, hon är ingen shoppinggalen tjej precis =) Gick ner till piren o tog en glass, sen gick vi hem o åt jordgubbarna till en film som Lisa hade med sig. MYSIGT!
image4
(Lisa härmar statyn =P)

Idag ringde päronen och väckte oss. De hade tänkt åka till Hönökonferensen (Tältmöten) utanför Göteborg över dagen o sedan komma hit på en fika samtidigt som de skulle passa på och hämta Lisa. Men tidigt imorse så hade pappas kusin, som de även skulle hälsa på, ringt till dem och sagt att det var ett himla oväder där o så.... Så då tänkte mina föräldrar att de kunde åka till Jönköping och gå på Gudstjänst istället.
Syrran såg lite besviken ut över att de skulle komma så tidigt, var kanske rädd att vi inte skulle hinna med IKEA och Evergreen som vi hade planerat. =) Det gjorde vi som tur var, även om vi fick sällskap av päronen o faster på Evergreen, men det var ju bara trevligt!
Efteråt åkte vi alla hem till mig o fikade. Min snälla faster hade med sig både bullar och sockerkaka. Pappa och mamma hjälpte mig att spika upp en liten hylla i köket oxå, snällt!
(Jag o faster Eva i bilen)

Men nu är jag ensam igen, gillar inte att va ensam... Men men det är väl något man får lära sig att trivas med helt enkelt antar jag.

Japp, nog tjatat för denna gång tror jag... Tror inte jag skriver så intressanta saker egentligen... vad ska man då med en blogg till? Är det över huvud taget nån som orkar läsa?? Hade vart kul att veta isf!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag läser!! När jag är inne på datorn, blir inte alltid så ofta på sommaren :) men läser gör jag iaf. KRAM

2007-07-10 @ 21:33:22
URL: http://eerdal.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0