Latmask e jag!

Redan fredag?! Vart tar tiden vägen? Börjar jag låta som en gammal tant? Eller svara inte på den frågan förresten! =P

Filmen igårkväll var verkligen jättebra! Att den var verklighetsbaserad gör den ju inte sämre heller..! Hade en supermysig kväll helt enkelt! =)

Även idag har jag jobbat. Har varit jättetrött hela dagen! Tror kanske jag behöver sova mer än jag har gjort den senaste tiden.
Efter jobbet handlade jag mat, IGEN. Handlar ganska ofta för att det inte ska bli så hiskeligt tungt varje gång. Så får det va när man varken har bil eller nå vidare muskler... =P
Resten av dagen har jag latat mig här hemma o tänkt att SNART ska jag börja städa... Hmm... när ska man bli mogen nog att ta itu med saker på en gång istället för att skjuta allt på framtiden?! Nu e iaf disken avklarad o så ska jag dra fram dammsugaren oxå... eller det kanske jag tar imorn bitti förresten... =)

Imorgon förmiddag ska jag ner o hämta lillasyrran på resecentrum. Ska bli kul att få hänga lite med henne här i jkpg o visa henne runt lite liksom... hehe! Mest skoj e det att hon ÄNTLIGEN vill komma ner o hälsa på..!!!

Syster yster! Du är välkommen!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Taaaaaaaant ;)

2007-07-10 @ 21:34:03
URL: http://eerdal.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0