Kortebo-återträff

I fredags jobbade jag eftermiddag + natt så jag slutade 9.00 igår. Klantigt nog missade jag bussen o fick gå hem. Väl hemma åt jag en macka o sov en halvtimma nånting... sen kom Angelica från Örebro.
Efter ett par timmar kom Hanna S. o hämtade oss med bilen. Åkte hem till Johanna i Vaggeryd där vi hade en liten reunion för vår bibelskoleklass... Fantastiskt härligt och roligt att träffa alla som hade kommit! Människor som jag uppskattar väldigt mycket!
Johanna hade fixat massa god mat o efterrätt som blev som grädden på moset (eller vad man brukar säga) på den redan så fina kvällen. Tråkigt att just sådana kvällar tar slut så fort... åkte hem igen o Angelica sov över hos mig. Dock körde jag upp henne tidigt för jag skulle upp o jobba.

Har varit lite seg på jobbet idag men det är sånt man får ta... även om det var sista dagen på jobbet idag. Imorn börjar skolan o det känns helt overkligt! Ser inte fram emot plugget men jag e glad att alla vänner kommer tillbaka till stan! =)

(Har bara lagt upp några få bilder här. Vill ni se mer får ni kolla in min bilddagbok på litencarro.bilddagboken.se)

Kommentarer
Postat av: angelica

det gjorde inte så mycket, man får se det som så att jag fick en lite längre dag än annars =)=)

2007-08-20 @ 19:36:22
URL: http://www.anki-anka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0