Fest, födelsedag o lite annat

Hmm... har varit lite dålig på att skriva här senaste veckan...
Förra helgen hade jag lite besök... eller ja, vi var helt klart fler i min etta än det har varit tidigare..! =)
Johanna från Uddevalla kom hit på fredag kväll. På lördagen hade jag bjudit hem en del vänner o Johanna hjälpte mig förbereda med mat, bakning och städning.
Totalt kom tio goda vänner  hit o förgyllde min kväll med sin närvaro. Till en början försökte alla knö i köket men när den nionde personen kom o det inte fanns fler stolar att hämta så flyttade vi ut i rummet istället. =)
Johanna o Marcus, som båda hade en bit att åka för att komma hem, sov över här till söndagen. Så fick man hjälp med disken efter oxå! Gött! =)

Söndag kväll var jag på konsert i Kristine kyrka tillsammans med Emelie, Anna och John. En grupp från Göteborg som heter "Manna" var där o spelade. Gott gäng med go musik men akustiken var inte den bäst lämpade riktigt tyvärr.

Måndagen som oxå var min 22a födelsedag började med att min roliga kompis Elin ringde kl 3 på natten o sjöng för mig! haha! Hon hade tänkt komma hit men hade svårt att ta sig fram o tillbaka mitt i natten utan bil. Kanske får va tacksam för det?  =)

Den sämsta födelsedagspresenten var förkylningen som jag fick kvällen innan. Men det är väl så det blir när man träffar alla i skolan efter sommaren. Skola var det i vilket fall som helst, o det var segt.

image71På eftermiddagen kom Anna o Maria hit o fikade med mig, gjorde dagen kan man säga! Anna hade med sig en stor nyskördad potatis till mig (den knasigaste presenten??). Var med o satte potatis hemma hos henne i våras nämligen... =)
Sen på kvällen gick jag och  Anna ut och åt pizza på klassikern Evergreen.

Igår torsdag ställde John upp som min assistent och trevliga sällskap... vi gick till Stadsparken o fotade växter till en av mina examinationsuppgifter. Iskallt ute! Förstår inte varken årstider eller väder längre... Ska nog köpa mig en höstjacka väldigt snart!

Idag efter skolan våldgästade jag John i hans nya lägenhet. (Han har krypavstånd till högskolan, lyx!) Gick o köpte lite fika till oss som vi mumsade i oss sedan.

Nog med uppdateringar för denna gången. Kanske redan för långt att orka läsa? =/

E det nån som e kvar här i Jönköping i helgen o som vill shoppa med mig?? Hör av dig isf!

Ha det fint alla folk!

/Carro

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hade shoppat med dig om ja varit kvar! =)
O du, du ska va ledsen över att ja inte hade en bil när du fyllde år ;) så det så!

2007-09-03 @ 11:40:21
URL: http://eerdal.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0