Så dax igen!

Det blev ju änna en sommarblogg av detta... och idag börjar mitt sommarlov, så det passar väl att skriva några rader då...

Sjukt kass start på dagen blev det!
Satt o pluggade på en inlämningsuppgift till typ 01.30 inatt, minst!
Vid halv ett gav brandvarnaren ifrån sig varningssignaler om att batteriet va slut. SKIT tänkte jag då. För jag är kort och har högt till tak i lägenheten. Att ställa sig på en pall eller stol räcker inte, konstaterade jag snabbt. (Att lyssna på pipet hela natten var inget alternativ) Det hela slutade med att jag krånglade ut mitt lite vingliga köksbord i hallen, klättrade upp och plockade ner eländet. Slut på den historien.

Sov ca 4 timmar inatt, cyklade iväg till skolan för att ha redovisning, trodde jag... När jag kom dit visade det sig att det inte började förrän kl 13. Våran lärare hade sagt fel till oss...igen! Att argumentera med kursansvarig visade sig vara lönlöst. Cyklade hem igen, trött och grinig. Skulle fira sommarlovets intåg med att gå ut och äta med Anna och Emelie kl 13, så var det tänkt.
Som tur var hade jag flexibla vänner så vi flyttade det hela till 11.30. Blev inte så mkt firande för min del + att jag var stressad och nervös inför min redovisning... Men jag e väldigt glad att jag fick träffa dem iaf! Annars hade jag minst sagt varit bitter på hlk-lärarna..!

Efter skolan irrade jag runt på stan tillsammans med min klasskamrat Sanna. Sen hem och vände och tog mig till Fjällstugan tillsammans med Emelie, Emmy och Linda. Var en soft kväll, och med fyra övertrötta tjejer var det låg humor och mycket skratt som gällde. Härligt!

Slutet gott, allting gott.... typ!

Kommentarer
Postat av: Elin

åhhh, seg redovisningsdag!! Men du, nu är det s o m m a r l o v ! ! !

2008-06-05 @ 00:33:26
URL: http://eerdal.blogg,se
Postat av: Carro

Halleluja!

2008-06-05 @ 00:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0