Måndag, tisdag, onsdag

Måndag morgon ringde jag till jobbet och sjukanmälde mig för första gången. Förutom att jag började bli förkyld hade jag blivit riktigt dålig på natten. Behöver ju inte gå in på detaljer men man kan säga att jag hade symptom på magsjuka... Något det visade sig att det inte var, men det kunde jag ju inte veta då. Hade inte varit jättesmart att gå till gruppboendet o smitta ner alla. Jaja, det vart iaf betydligt bättre under dagen o man kan säga att det var en ganska soft dag, gjorde inte mycket.

Igår tisdag hade jag en superlugn dag på jobbet. Blev dock väldigt besviken när jag fick veta att de hade skrivit fel på mitt arbetsschema. Den planerade tvådagarsresan till Hönökonferensen fick inställas. Hade planerat att träffa min familj där och eventuellt ett par kompisar. Istället blev jag ledig idag onsdsag och på fredag, o nu vet jag inte vad man ska hitta på.
E lite småsur över att det blev så här faktiskt.

Hann inte ens in på gården igår efter jobbet innan jag blev bjuden på blåbärspaj inne hos Maria (min granne =)). Riktigt gott var det och trevligt sällskap dessutom. Förutom jag och maria var det hennes fästman Jonas och hennes syster Stina.
Senare åkte jag och Stina ut till A6 för lite shopping. Jag köpte bara ett par leggings.
Hade inte hunnit äta middag denna dag, slarv jag vet... så vi drog till kära Evergreen o delade en pizza. (kanske inte världens bästa grej när man inte har ätit på länge...men magen fixade det denna gången iaf =P)  Sen blev det lite fika o mycket snack hemma hos mig. Trevligt!
Glömde dock ta med digitalkameran o fota, det var dumt!

Idag har det inte hunnit hända så mycket än. På ett sätt e det skönt att man oväntat blev ledig idag, för nu e jag riktigt förkyld! Hoppas ändå det ska hända något kul idag, vi får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0