Kålpudding

Hej!

Idag har jag typ bara jobbat, men fick gå lite tidigare så det var riktigt gött!
Att laga middagen var mitt ansvar idag. Andra gången jag gör det där, har lyckligtvis sluppit de flesta sånna arbetspassen. Idag stod det kålpudding på menyn, så det var bara att börja leta i kokböckerna. Inget jag har gjort tidigare men det blev godkänt och till och med lite gott! =)

Imorn ska jag städa lite innan Magdalena kommer hit. Ska ta en liten fika ihop o så ska jag få tillbaka min stora bok om utvecklingspsykologi som hon har lånat. Har omtenta på den hemska boken, så man vet vad sommarläsningen kommer bestå av. Kuuuul!

Jobbar sedan 15:30+natten. Känner att de sista dagarna den här veckan kommer bli intensiva...! Men jag återkommer om detta!
Ha det fint! Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0