Hemmadag

Ännu en dag då det inte hänt så mycket. E fortfarande väldigt förkyld!
Kollade på några predikningar från Nyhemsveckan i förmiddags, sen har jag suttit framför datorn eller inte gjort nåt alls ungefär...
Var inne hos Maria o hämtade en majonästub för en liten stund sen. Hon hade köpt en som inte hade kommit till användning... och jag förbrukar ju några sånna på en termin så det passade ju mig bra. =)
Följde sedan Maria en bit för hon skulle iväg till en kompis... Var ju bra att jag fick mig lite frisk luft.

Jaha ja, så intressant var min dag! Ska sätta mig o kolla på Vänner nu... Passade på att låna en film av Maria. =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, va skoj att du har skaffat dej en blogg...Själv har jag inte skrivit något på två veckor eftersom jag har haft semester! Skoj att läsa om ditt liv i Jkpg! Det var verkligen synd att du inte kunde komma till Hönö - det var verkligen bra, fast mycket regn och blåst! Det verkar som du trivs bra på sommarjobbet med - skönt! Hoppas att din förkylning går över snart...krya på dej! Kram

2007-07-17 @ 17:31:35
URL: http://emeliejohansson85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0