Hemma i Uddevalla

Halli hallå!

Sitter hemma hos familjen i gamla Uddevalla.

Igår lördag
efter att ha jobbat natt o vart hemma en stund så tog jag tåget till Uddevalla där mina kära föräldrar kom o hämtade mig på stationen. Åkte hem o käkade tacos med familjen o min systers 3 kompisar som var på besök. Därefter åkte jag hem till min kompis Johannna o hennes kille Mattias. Busade lite, snackade, glodde lite på Tv:n o mumsade chips. Mycket trevligt! =)

Idag söndag
tog jag mig en rejäl sovmorgon... vaknade kvart över tolv! Käkade lite frukost med pappsen o sen åkte hela familjen till Torp-köpcentrum. Jag o syrran fick våra julklappar i förskott =) Varsin digitalkamera!! Kändes knasigt att få den bara sådär, men man tackar o bockar... (eller niger kanske?)

Tack Pappa och Mamma!!!

Passade även på att köpa mig en liten bordsfläkt för varma sommardagar. Ett nytt tangentbord införskaffades även, mest eftersom den var väldigt billig... o så e det ju kul när den e svart som resten av datorn, o dessutom inte sliten o sunkig som den gamla jag hade... Köpte oxå en sån där skojig flugsmälla där man avlivar de äckliga krypen med en elstöt... nu kanske jag inte behöver springa så fort jag ser en geting...(Avskyr dem!!!) nu ska de döden dö! Haha!

Imorgon ska jag träffa min kära vän Sofie! Ser fram emot detta!
Nu ska jag träffa JohnBlund... God natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, va hemsk du är mot getingarna ;)
Men digitalkamera, skoj!

2007-07-02 @ 19:58:55
URL: http://eerdal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0