Det blev en bra dag ändå =)

...och tänk det gjorde det.... det hände nåt kul idag trots allt!!! =)
Christoffer (en kompis från kortebo) kom hit en sväng o hälsade på idag.
Jag mötte honom vid bussen för att släpa med honom till Willys eftersom jag hade slut på både mjölk o margarin, vilket behövdes till matlagningen... =)

"Å ett bokantikvariat!" sa Christoffer sen när vi var på väg tillbaka. Så där slank vi in minsann. Har tänkt många gånger att d vore skoj o kolla vad som finns där men inte vågat mig in ensam. =) Fanns massa massa böcker, många av intresse dessutom. Jag som inte ens läser de böcker jag har kunde natuligtvis inte låta bli att köpa en bok iaf. Eftervärme av Tomas Sjödin. Har hört att han skriver bra böcker men har inte läst nåt själv av honom ännu. Men 50spänn e ju ok även om det bara blir pappa som läser den =P

Väl hemma fixade jag lite mat, kyckling blev det igen, men vaddå det e ju gott.
Sen ville Stoffe kolla på lite kort från kortebotiden o sånt e ju alltid skoj! Älskar kort! Sen blev det lite fika oxå... Och något av det som e så skönt med den här kompisen... man kan snacka länge om djupa frågor... och det blir inte tråkigt utan bara mer och mer spännande. Trevligt att ha dig här Stoffe! =)

Mamma ringde just o berättade att hon hade varit på akuten eftersom hon hade brutit fingret. Benet hade tydligen stuckit ut.. AJ AJ AJ! Tur jag inte var där o såg detta, hade nog svimmat, jag fixar inte sånt!

Kommentarer
Postat av: angelica kortebo

låter supertrevligt med kortebobilder och djupa snack, i miss. kan även tala om att boken du köpte är otroligt bra.kram

2007-07-11 @ 20:32:29
URL: http://www.anki-anka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0