Sofie & Henning

Var duktig och gick upp (redan) vid tio idag. Stack iväg till Secondhand med mor o far. Helt galet vad mycket billiga saker de har där. Hittade visserligen ingen möbel jag ville ha som inte redan var såld, men jag köpte en blomkruka och en "golvljusstake" i smide för sammanlagt 40kr (Tror den blir jättefin med vita ljus i).
Åkte vägen om Eva som följde med hem o fikade mammas nygräddade våfflor med oss. Mums!

På eftermiddagen drog jag ner till Stan o mötte Sofie som kom direkt från jobbet. Vi promenerade ut till Skeppsviken där vi mötte upp med Sofies pojkvän Henning. Tog en fika och gick sedan strandpromenaden vidare ut till Gustavsberg där vi satte oss utanför kontitori "Snäckan" och åt glass... Underbart väder idag oxå! Måste se till att bada... typ imorn kanske! =)

Ikväll funderar jag på om jag ska glo på tv eller om jag ska slipa på en trästol... får se hur det blir. =)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Har du badat än? :p Det var fullt med folk vid vätterstranden nu i em när jag åkte förbi med tåget iaf. Ska stoppa in en tvätt nu, sen får vi se om jag går bort till sjön här i Forserum. Håller med,
ljusstaken kommer att bli super! Kram

2007-08-06 @ 17:32:00
URL: http://magdakorven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0