Sagan om Jojjo, och föräldrarnas återkomst

Igår just som jag skulle springa till bussen för att åka till Johanna rullade föräldrarnas husbil in på gården. De hade vart på semester  i norra Sverige och Norge. Fick skjuts av pappa upp till Johanna och Mattias. Snackade massa o så gick jag o Jojjo bort och köpte pizza. Mumsade på den framför filmen "Dragonfly". Riktigt mysig kväll blev det!


Idag
har varit en lugn och behaglig dag. Mamma och Pappa var nöjda o glada över resan o ville bjuda ut mig o syrran på restaurant. For runt på alla matställen i halva Uddevalla innan vi kom fram till att vi egentligen ville till Thai Palace... även om jag o Lisa var där i förrgår =P Varför ta det osäkra framför det säkra? Vi vet ju att vi gillar detta! =) Idag har den svenska sommaren visat sig från den goda sidan. Tack gode Gud för den sköna solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0