Fika med tjejerna

Idag var det skolstart. Kändes konstigt att sätta sig där igen. Dock lite skönt att man inte e en förvirrad nolla denna gång när man ser alla nya som irrar runt.


På kvällen kom Elin kom hem till mig en riktig snabbis o hämtade sin post (som jag hade tagit hand om när hon var borta). Tog sällskap ner till Kaffé Paus där vi mötte upp med andra goa vänner för en fika. Förutom oss två var det min kompis Anna från bibelskolan, som just har flyttat till Jönköping... Emelie som är kusin med Anna, fast jag har lärt känna dem på olika håll... o så var det Emmy som bor ihop med Emelie. =) Riktigt mysigt att träffa alla! Det var ett tag sen kan man säga!

Kommentarer
Postat av: angelica

men jag tycker det är en fin bild på dig ju=(.

2007-08-21 @ 17:14:04
URL: http://www.anki-anka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0