Hjärtfel?

♥ Är det nån som vet om man kan ha ett hjärtfel där symptomen på nåt vis känns som att va lycklig?? Ni vet när det liksom bara "bubblar" i hjärtat av glädje...
Så har jag kännt mycket den senaste tiden. Nästan som om man var kär. Fast det e jag inte, i varjefall är det inte det som på nåt vis ger mig denna lyckokänsla...
Har börjat undra om det e normalt att gå runt o känna sig allmänt lycklig hela tiden...? Lycklig över att ha goda vänner och en familj som bryr sig, tacksamheten över att veta att det finns en tanke bakom min existens....
Borde detta lyckorus infinna sig hela tiden eller kan det möjligtvis vara så att jag har fått ett hjärtfel?? ♥
image78

Kommentarer
Postat av: johanna ax

Vad härligt att du känner dig så lycklig! En känsla vi alla vill eftersträva =)

2007-09-17 @ 21:29:24
URL: http://tjohannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0