Kvällsbesök

Hade ännu en seg dag igår där det enda vettiga jag gjorde var så roliga saker som att betala räkningar... skitkul verkligen (inte)! Framåt kvällen när jag satt o kollade på filmen Narnia ringde Hanna, en kompis som jag gick bibelskola med på Korteboskolan förra året. Hanna kom sedan hit o vi satt o tjötade om allt o ingenting. Man skulle kunna säga att detta lilla besök gjorde min dag mycket roligare. =)

Idag jobbade jag 7:15-13:00 Kände mig som en städtant idag. Städa var nästan allt jag gjorde, o i vilket tempo sen! puh! Dammsuga, tvätta golv o toaletter, diska m.m. tillhör inte mina favoritsysselsättningar... Tur att man får betalt! =)

Nu håller jag på o lagar middag till mig själv. Lax o färskpotatis e väl inte fy skam?! Men å andra sidan skippade jag middagen igår... slarv, slarv, inte bra! =)

 Imorn e det upp tidigt till jobbet igen som gäller. Sen nån gång ska jag träffa Cissi o hitta på nåt skoj, vad det nu kan bli, vi får se...

Ha det fint gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0