Uppdatering Måndag - Torsdag

Har inte hunnit skriva så mycket här de senaste dagarana. Här kommer lite uppdatering... om nån orkar läsa...?

I måndags träffade jag min "gamla polare" Sofie. =) Vi tog en promenad längs med den nya kustpromenaden i Uddevalla. Mycket trevligt, trots de små regnskurarna som kom emellanåt.
 

På tillbakavägen stannade vi o åt kladdkaka på ett mysigt café kallat Snäckan. Vi pratade typ oavbrutet i flera timmar den förmiddagen, om allt o ingenting... =) Skitkul att vi fick ihop en träff där alltså! =)


Sedan på kvällen vart jag "hyra-film-sugen" så jag o pappa gav oss ut på en liten filmjakt. Men eftersom mina föräldrar e så moderna så de endast har vhs hemma, blev detta inte lika lätt som man kan tänka sig. De dumma videobutikerna hade slutat med vhs. Vi gav upp och åkte istället hem o åt pizza framför Extreme home makeover som gick på tv. Blev muycket trevligt det oxå!

Tisdag morgon tog jag tåget tillbaka till Jönköping. Hann hem och byta väska innan jag fick kasta mig på bussen till jobbet.
  (mamma och Pappa vinkar av mig vid tåget)

Onsdag morgon slutade jag jobbet kl 9.00 eftersom jag hade jobbat natt. Åkte ner till ica o handlade lite mat som jag bar hem halvt i sömnen. Hoppade till när två unga tjejer som jag aldrig sett tidigare hejade glatt på mig. De ville ge mig ett magasin sa de. De var Jehovas vittnen förståss... men lilla carro var aldeles för trött för att ta en diskussion utan tog magasinet (som sedan hamnade i papperskorgen) o gick. Efteråt vart jag lite sur på mig själv för att jag inte hade pratat mer med dem... kunde ju åtminstone ställt en fråga tyckte jag... jaja... en annan gång. Gick hem o sov lite istället. Sen var det upp o hoppa vid 12 när min tvättid började.

Senare på eftermiddagen kom Cissi hit. Vi lagade och åt middag ihop o sen mumsade vi jordgubbar som cissi hade med sig. Kollade på Narnia ihop. Den e ruskigt bra den filmen!!! Mycket lyckad kväll!!!


Idag Torsdag har jag just kommit hem från jobbet. Ska snart äta lite middag o sen ska jag hoppa in i duschen... Ikväll ska jag o Maria gå på bio o se Freedom Writers. Ska bli jättekul! Jag har inte varit på bio sen i julas nån gång. En arbetskamrat frågade igår om jag skulle på bio i veckan. Hon hade biljetter som hon inte hann utnyttja innan de gick ut... Så jag fick köpa 2 biljetter för 80kr. Helt ok tror jag?!!

Får se om jag blir duktigare på att uppdatera här lite.... ha det bra tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0