Förkyld!

Hej cyberspace!image16
Finns inget spännande att berätta idag. Jag e jätteförkyld o tycker nästan lite synd om mig själv. Arbetsdagen idag var iaf lite annorlunda för jag och en till personal tog med två brukare på en utflykt till ett litet mysigt lantcafé.
Idag har jag lärt mig hur man spänner fast en rullstol i en minibuss, o det e ju bra att kunna! =)
"Jobbet bjöd" på mumsig räkmacka idag o det var inte alls fel! =)
Annars har jag bara suttit här hemma o snorat i min ensamhet ikväll... snackat lite i telefon oxå...
Imorgon har blivit en till sån där dag som jag inte vet vad jag ska göra på (eftersom jag inte fick åka till Hönö som jag tänkt *bitter*). Kan förståss behöva vila upp mig innan helgen, för den kommer bli tuff! Lördag jobbar jag 8:30-19:00 och söndag jobbar jag ett dygn!!!

Snörvel o hej // Carro

Kommentarer
Postat av: Lillasyrran

Jag är också förkyld, det är surt det här!
Usch vad jag är uttråkad, även om jag har varit på två släktkalas -.-
Längtar tills imorn då det är ungdomssamling, då blir det kul igen!
Låter som en jobbig helg, stackars dig!

2007-07-12 @ 22:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0