Igår var Stina här...

I måndags hände inte så mkt, jobbade em + natten...

Igår kom Stina hit. Vi gick till Willys o införskaffade lite ingredienser till middagen som vi sedan tillagade hemma hos mig. Åt gott och hade trevligt.

Idag jobbade jag förmiddag, oerhört stressigt! Jobbade hårt på morgonen som man gör för att få brukarna färdiga i tid till färdtjänst kommer. Sedan hade jag två timmar med intensiv städning... Skulle dammsuga o tvätta alla allmäna golv o så skulle jag städa o tvätta 5 toaletter med allt vad det innebär... Svettigt värre! Var helt slut när jag kom hem! Somnade till på sängen o sov ett bra tag. Har en känsla av att jag gick i sömnen sen strax innan jag vaknade... Brukar inte göra det vad jag vet. Skum känsla.
Kvällen verkar bli lugn för min del. Skulle behöva städa o fixa lite här hemma men känner mig inte helt på topp, så vi får se vad som orkas med helt enkelt.
Klart slut för denna gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0