Härligt fullspäckad dag!

Tjena!
Var en tuff helg med så mycket jobb... men jag lever o är på gott humör! =)
Igår var en händelserik dag med många goda vänner. Trodde väl att jag skulle gå hem och lägga mig att sova efter att ha jobbat natt, men så blev det inte. Åkte direkt ner till stan o tog en frukost-fika med Josefina som hade mellanlandat i Jönköping hos sin syster på väg till Stockholm. Jossie såg till att jag köpte mig en klänning inne på Indiska, blev  väldigt nöjd med den. På vägen hem köpte jag mig en almanacka eftersom det inte gick att planera längre fram än en vecka i min gamla =)
Slank helt oplanerat in i en butik sen... gick därifrån med en panelgardin till mitt kök. Börjar se beboligt ut där nu =) När jag har fixat mitt trasiga o helt nya strykjärn så kanske gardinen blir ännu finare.

Hann inte va hemma så länge innan Jonas och Maria undrade om jag ville följa med till Stadsparken och spela minigolf. E inte precis duktig på den sporten, men jag måste säga att det gick bättre än någonsin iaf! Även om jag kom 3a! ;oP

Just när vi var klara med minigolf-rundan ringde Elin som var en 

sväng här i stan med sin pappa. Så de kom dit och vi köpte fika som vi förtärde på en "platå" med utsikt över hela Jönköping.

Efteråt åkte vi ner till stan och funderade på vad vi ska skulle göra. Avslutade en underbar dag med att gå på Harry Potter på Filmstaden.
Jag hann se den innan min kära syster som e "Harry potter nörd"! HAHA!


Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Låter som du hade haft en bra dag!
Men jag gillar inte att du såg Harry Potter 5 före mig! Nog för att jag vet allt som händer, men ändå, det är ju jag som är Potter-nörd! =)

2007-07-17 @ 21:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0