Fika hos mig

Hallå där!
Har kommit på att man kanske inte måste berätta här allt vad som har hänt varje dag... speciellt inte de dagarna när det inte händer nåt särskilt..! =) Så nu slipper ni höra om mina senaste dagar då jag inte gjort nåt kul alls... Skulle kunna skriva lite om min inspiration som inte finns när det gäller skola... eller min frustration över en viss lärare... men jag tar det en annan dag...

Har varit i stadsparken o lekt med skolan idag. Sen grejade vi med växter o mikroskop o lite sånt med...

Efter skolan sprang jag på Elin som följde med hem o fikade lite!
Lite senare kom även Stina på fika en liten sväng eftersom hon hade vägarna förbi... Trevligt med sällskap i lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0