Familjen på besök

Idag kom min lilla familj på besök. Fikade lite hos mig o sen skulle vi till IKEA var det tänkt. Jag som nästan aldrig åker bil i Jönköping har ju ingen koll på bilvägarna över huvud taget...! Lurade in pappa (som körde) på vad som kunde ha blivit endast en liten omväg... Men pga lite misstolkningar o delade viljor m.m. så hamnade vi ända borta i Råslätt till slut. Haha! Trodde jag skulle rätta till saken så jag sa "dit ska vi" när jag såg en skylt till Barnarp... Jag har aldrig varit på varken Råslätt eller i Barnarp tidigare men tänkte att Barnarp borde ligga rätt nära där jag bor eftersom jag bor på Barnarpsvägen... Otroligt korkat, jag vet!!! Kom ju bara ännu längre bort... Så trött på mig själv! Men man får väl skratta åt sin egen dumhet o se det som att man har fått uppleva nya platser denna dag. Suck!

Kom iaf slutligen till IKEA. Pappa skulle ha en stekpanna till husbilen o jag skulle köpa stearinljus, men det blev lite mer än så... Jag köpte en fåtölj (Föräldrarna betalade hälften) som jag blev jättenöjd med. Blev även en praktisk "palltrappa" (kan det kallas så?). Hittade även ett skrivbord som jag tänkte köpa med det var självklart slut nu när jag för en gångs skull hade tillgång till bil. =( Stommen till min fåtölj var slut i det facket där det skulle ligga så de bad oss återkomma vid stängningsdags så de kunde lyfta ner paketet med trucken efter att de hade tömt butiken på folk. Krångel, krångel... Åkte ner till Evergreen o åt middag under tiden. När vi kom tillbaka insåg jag att stommen även fanns i svart/brunt vilket jag gillade bättre... Veliga jag! En fåtölj blev det iaf o jag e glad! =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt att du har fått ett köksbord!! Visst är det kul att pyssla lite i sin lägenhet! Då får man verkligen sväva ut sina förskollärar gener...:D Vi ses snart! Kram

2007-08-14 @ 11:18:13
URL: http://emeliejohansson85.blogg.se
Postat av: Carolina

Vadå köksbord?? :S

2007-08-14 @ 20:28:19
URL: http://carolinalindberg.blogg.se
Postat av: Emelie

Är jag lite galen??? Var det längesedan du skaffade ett köksbord?? Ja ja, det var ett fint kort på köksbordet och förstås på din famlij...

2007-08-14 @ 21:05:23
URL: http://emeliejohansson85.blogg.se
Postat av: Carolina

Ja du e nog lite galen... Har haft det köksbordet längre än jag har kännt dig... Däremot hade jag inte stolarna från början, så då stod köksbordet ute i rummet ist... =P Men det var ju en söt tanke... tack för den! =) Kram på dig!

2007-08-15 @ 14:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0