Avsiktligt besök på Råslätt! =)

Igår kväll kom Maria på ett kort oväntat besök. Sånt där som e så mysigt  med att ha en kompis till granne! =)

I förmiddags åkte jag på mitt första avsiktliga besök i Råslätt. Min Kära vän Anna håller på att flytta in i en studentlägenhet där. Hon ska plugga till sjuksyrra här i stan, o det e ju bra, så hon flyttar hit... =) Ska bli spännande att se hur hon får det där i sitt rum när hon fått upp lite grejer o sånt. Blev posetivt överaskad av hennes utsikt! Trodde bara man skulle se betongväggar o sånt men istället såg man ut över en skog och en gräsplätt... Lite trevligare om du frågar mig! =)
Anna hade bakat kladdkaka dagen till ära. Njöt av den goda kakan och det trevliga sällskapet!

Stack in till Maria när jag kom tillbaka från Anna... Bra att Maria glömmer sina grejer när hon e här o hälsar på..! Då har jag ju ett ärende hos henne sen! =P Kollade på en sån där härlig snyft-film med Maria sen.
När jag först kom in till Maria satt hon o stickade på ett par GRÖNA raggstrumpor. hehe! Detta e en tjej som e nästan lika grön som hon e skön! =P

Just nu håller jag på och tvättar kläder... Ska ta ett tag med disken sen oxå... =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0